Friday, February 26, 2016

विश्वमा एउटै घर्म छ

हाम्रो कम्पनिमा काम गर्ने ७ जना हिन्दु,एक जना मुस्लिक,एक जना बुद्दिष्ट र तीन जना क्रीष्चियन छौ।
बैसाख पूर्णिमामा बुद्दिष्टलाइ सबैले मिलेर शुभकामना दिइयो,दशैमा तीन जना क्रीष्कियन मित्रहरुलेनै Happy Dasara लेखेको कार्ड पठाएँ गोगलको सहयोगमा।दिपावलीमा सबै मिलेर दिपावली गरियो कोठामा,अंगालोमा बेरिएर आत्मियता साटासाट गरियो।मुस्लिम देश हुनाले मुस्लिक मित्रको पर्व भुल्ने झन् कुरै भएन।
हिजो राती १२ बजे मैले मेरा क्रीष्चियन मित्रलाई email गरे merry X-mas लेखेर।बिहान इमेल हेरेर (उनिहरु छक्क परे सायद)भने "त हिन्दु भएर पनि हाम्रो चाड तलाई याद छ है ?" मैले जवाफ दिएँ "जसरी तिमिहरुलाई हिन्दुको पर्व याद छ,हिन्दुको पर्वमा हात मिलाएर,अंगालोमा बेरिएर जसरी आत्मियता प्रकट गर्यौ/ गर्छौ म पनि आतुरछु तिमिहरुलाई अंगालिमा बेर्न,आत्मियता हुन।अरे यार म नि त एउटा मानव हुँ यो विश्व दुनियाँको एक पात्र ।"
उनिहरुले मलाइ अंगालोमा बेरे,अनि मुस्काउदै भने "साँच्चै सुनेको थियौ नेपाल बहुधर्म भएको देश हो भनेर आज अनुभव गर्यौ।"
के हामी धर्म बदलेर अर्को धर्म मान्ने नेपालीहरु यसरी हार्दिकता हुन सक्छौ?
x-masको बिदाइको शुभकामना। विश्वमा एउटै घर्म छ त्यो हो मानवता,अरु त केवल आस्था हुन,विश्वास हुन।हामी अरुको आस्थामा धावा नबोलौ।
जय होस्।।
Share:

0 सुझाबहरु:

Post a Comment

Follow Me On Facebook...♥♥

Share My Page...♥♥

नेपाली पात्रो :-

गफिने थलो !!

Visitors...♥♥

मेरो बारेमा :-

My photo
Chandragadi, Nepal
मेरो भावना!!

Followers

Blog Archive