Sunday, September 12, 2010

- तिमीले पिलायौ

तिमीले
पिलायौ
अनि मलाइ पनि
पिउन मन लाग्यो
त्यो
अमृत
या
बिष
मैले पिए
तनतनि
यो पिए देखि

संसारनै तिमी देख्छु
तिमीनै
संसार

अनि
तिमी
मात्र दुई जना देख्छु
तिमी सँग
हराउछु दुर देशमा
तिमी मेरो आज
अनि
तिमीनै मेरो भोलि हौँ
तिमी बिना म
एक्लो-एक्लो
मात्र
एक सास भएको
तन हुन्छु
तिमी मेरो गीत
तिमी मेरो
गजल
अनि
तिमीनै मेरो
कबिता
जसरी
तेज बीना सुर्य
शितलता बीना चन्द्र
अपूरो हुन्छन
म पनि
तिमी बीना
अधुरो हुँदै छु/हुन्छु
आउ तिमी
मेरो जीवनमा
कि लैजाउ तिमी सँगै
अब सक्दिन
मएक्लो जीवनको
भार उठाउँन
तिमी छौँ
र त
जिउने मोह छ
आशा छ
एउटा जिजिबिसा छ
जीवन नामको

केही दिन पछि


तिम्रो त्यो
रसपानले


मलाई छुन छोड्यो
आज भोली

मेरो नेपालको
मायामा पागल छु
तिम्रो मायालुपन
मलाई फिक्का लाग्छ

सपना देख्छु देशको

बिपनामा हुन्छु
मेरो देश
म सँग हुन्छ
मेरो सगरमाथा
मेरो रारा
मेरो फेवा
मेरो देश
मेरो मुटु
म देश बिना खान्न
आज देश बीना सुत्दिन
किन कि

शहिद हु

देशको सिपाइ हु

जिउदो छैन
तर
पनि

जीउदै छु
मलाई मरेर पनि
देशको माया छ
मेरो देश टुक्रा टुक्रा हुँदा
मेरो मन पनि टुक्रीयो
तर
मेरो मुटु दुखेको
कसैले कहाँ देख्यो ?
किन कि म मरेको छु
तिम्रो नजरमा
उसको नजरमा
तर
म जिउँदै छु
मलाई १ मिनेटको
मौनधारण
होइन मेरो देशको शान्ति देउ
नत्र भो पर्दैन
फूलमाला मलाई
मेरो देश हाँसेको हेर्नु छ
कोही त होला सपुत
मेरो सपना पूरा गर्ने ?
कोही छ सपुत?
अह छैन
सबै कपुत
नेता कपुत
अनि
जनता कपुत
सक्दिन म जन्म लिन
नत्र म आउथे देश बनाउन
शान्ती फिर्ता गर्न

शाहीद
तिमी
हुन सक्दिन
अनि
तिमी
शाहीद
हुन सक्दैनौ
तेसैले मेरो देश रुन्छ
म पनि रुन्छु
Share:

0 सुझाबहरु:

Post a Comment

Follow Me On Facebook...♥♥

Share My Page...♥♥

नेपाली पात्रो :-

गफिने थलो !!

Visitors...♥♥

मेरो बारेमा :-

My photo
Chandragadi, Nepal
मेरो भावना!!

Followers

Blog Archive